Autoryzowany serwis silników Haswing
Multi-Com
adres
Longinówka 95
97-340 Rozprza
telefon
44 647 13 35
Autoryzowany serwis silników Haswing Cayman GPS
Markor Sp.J.
adres
ul. Braci Kobylańskich 5
26-340 Drzewica
telefon
+48 535 334 567
Ogólne warunki gwarancji
- Gwarancja dotyczy silników elektrycznych firmy HasWing modeli Comax, 2HP, Cayman, W20, Osapian seria D 55/80/101LBS, Protruar, Ventura, Armada, Ultima. Gwarantem jest firma MARKOR sp.j. 26-340 Drzewica ul. Braci Kobylańskich 5. Gwarantuje ona usuniecie wad fabrycznych w okresie trwania gwarancji. Gwarancja obejmuje wady powstałe w trakcie procesu produkcyjnego z przyczyn tkwiących w silniku. Każdy silnik musi być eksploatowany i obsługiwany zgodnie z instrukcją obsługi.
- Gwarancja ta jest oferowana dodatkowo i nie ogranicza praw określonych przez obecne i przyszłe ustawy. W szczególności nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z tytułu niezgodności towaru z umową i rękojmi.
- Gwarancją objęte są produkty zakupione w Polsce od polskiego dystrybutora. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i jest udzielana Nabywcy – osobie fizycznej lub prawnej.
- Odpowiedzialność gwarancyjna dotyczy wad produktu powodujących jego nieprawidłowe działanie.
- Do rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego sprzętu posiadającego oryginalne oznaczenie numeru serii wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym do sklepu w którym nabyto produkt lub do serwisu firmy Multi-Com. Towar reklamowany należy przesłać na adres serwisu (adres serwisu umieszczony jest na karcie gwarancyjnej), wraz z oryginałem karty gwarancyjnej czytelnie podpisanej, kopią dowodu zakupu, opisem usterki wraz danymi adresowymi i numerem telefonu do bezpośredniego kontaktu z klientem. Do reklamowanego silnika należy dołączyć śrubę z zestawem mocującym.
- Nieprawidłowości w działaniu będą usuwane bezpłatnie w najkrótszym możliwym terminie uzgodnionym z Nabywcą i liczonym od od daty przyjęcia sprzętu przez autoryzowany serwis do naprawy.
Okres gwarancji
- Gwarancja wynosi 24 miesiące.
- W silnikach: Osapian, Osapian MAX należy wykonać przegląd serwisowy w 23 lub 24 miesiącu ale nie później niż do ostatniego dnia 24 miesiąca od daty zakupu. Co powoduje przedłużenie gwarancji na kolejne 24 miesiące.
- W silnikach: Protruar 3.0, Protruar 4.0 oraz w modelu Comax należy wykonać przegląd serwisowy w 11 lub 12 miesiącu ale nie później niż do ostatniego dnia 12 miesiąca od daty zakupu.
- W silnikach: Armada serwis należy wykonywać co 12 miesięcy lub po przepracowaniu 100 godzin.
- W silnikach: Ultima gwarancja wynosi 24 miesiące na silnik i 12 miesięcy na baterię.
- Gdy silnik jest wykorzystywany w celach zarobkowych ( np. w wypożyczalniach sprzętu pływającego) - gwarancja wynosi 12 miesięcy
- Płatny przegląd musi być wykonany w autoryzowanym serwisie: firma Multi-Com oraz potwierdzony odpowiednim wpisem w karcie gwarancyjnej.
- Za przestrzeganie terminów przeglądów odpowiada kupujący. Zaniechanie wykonywania przeglądu serwisowego powoduje zakończenie okresu odpowiedzialności gwarancyjnej po 24 miesiącach na przełącznik biegów, szczotkotrzymacz, elementy ruchome mocowania i głowicy.
- W zależności od częstotliwości używania silnika, co kilka miesięcy zaleca się dodatkową konserwację przekładni. W przypadku, kiedy silnik jest użytkowany bardzo często lub zarobkowo (np. wypożyczalnie) konserwację przekładni powinno się wykonywać częściej.
Zakres przeglądu
- W zakres prac wchodzą czynności związane ze sprawdzeniem stanu technicznego silnika.
- Wszelkie usterki wykryte w czasie przeglądu muszą być usunięte aby okres gwarancji uległ wydłużeniu.
- Koszty przeglądu poszczególnych modeli dostępne są na stronie internetowej autoryzowanego serwisu: https://mc-sklep.pl/przeglad-gwarancyjny-koszt-pm-47.html
Ograniczenia
- Gwarancją nie są objęte:
- Nieprawidłowości w działaniu spowodowane uszkodzeniami mechanicznymi, termicznymi lub chemicznymi;
- Uszkodzenia powstałe na skutek zdarzeń losowych np. pożar, burze, zalanie, utopienie;
- Uszkodzenia powstałe na skutek nie stosowania się do instrukcji obsługi;
- Uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem;
- Uszkodzenia powstałe na skutek dokonywania samowolnie zamian konstrukcyjnych urządzenia.
- Koszt transportu do serwisu lub sklepu ponosi klient.
MARKOR SP.J
Wyłączny importer silników Haswing w Polsce
ul. Braci Kobylańskich 5
26-340 Drzewica
+48 535 334 567 | +48 602 192 702
biuro@haswing.pl